Ph6025.jpg

برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

on .

mirhoseiniبیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به میزبانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، مرحله نهایی این دوره از مسابقات شرکت‌های وابسته به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از 6 تا 8 مرداد ماه در زائرسرای نفت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: 198 نفر از برگزیدگان مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم که در هشت منطقه برگزار شد، حائز رتبه برتر شدند و در مرحله نهایی در دو بخش برادران(84نفر) و خواهران(114نفر) و در سه رشته تحقیق(36نفر)، ترتیل(48نفر) و حفظ قرآن کریم(114نفر) به رقابت خواهند پرداخت.

سیدعزت‌الله میرحسینی با اشاره به اینکه داوری این دوره از مسابقات بر عهده داوران ممتاز جامعه قاریان مشهد مقدس است؛ اضافه کرد: مسابقات قرآن کریم شرکت‌های وابسته به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران همه ساله با هدف گسترش خانواده قرآنی، سبک زندگی قرآنی، فرهنگ انس با قرآن کریم و شناسائی و تشویق نیروهای قرآنی در سپهر برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این شرکت قرار دارد.

میرحسینی خاطر نشان کرد: این مسابقات به همسران، فرزندان و کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانی شرکت‌های وابسته به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اختصاص دارد .

دبیر برگزاری مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پایان گفت: متسابقین این مسابقات از شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی ایران (75نفر)، خطوط لوله و مخابرات نفت ایران (64نفر)، پالایشگاه‌ها(58نفر) و ملی مهندسی نفت ایران (یک نفر) در زائرسرای نفت مشهد مقدس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ویدیو

پروژه سرزمین هزار پیشه شاهین شهر اصفهان

آگهی مزایده فروش زمین تجاری، نمایشگاهی و خدماتی شمال استان اصفهان